skip to Main Content

e – coaching

Jest to Proces Coachingu prowadzony z pomocą narządzi dostępnych w Internecie. Są to różnego rodzaju komunikatory i e-mail. Taki sposób prowadzenia sesji ma zarówno swoich zwolenników jak i przeciwników. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że taki sposób pracy z klientem będzie coraz powszechniejszy, choć z pewnością nie zastąpi tradycyjnie prowadzonych sesji. Pozostałe elementy tradycyjnego coachingu pozostają niezmienne, takie jak, struktura sesji, wykorzystywane narzędzia pytania, formularze itd.

Zalety e- coachingu:

Oszczędność czasu

Dowolna pora prowadzenie sesji

Większa anonimowość

Możliwa niższa cena

Wady e- coachingu:

Brak bliższej relacji

Bark możliwości precyzyjnej obserwacji komunikatów niewerbalnych

Brak możności przeprowadzenia sesji bez specjalistycznych narzędzi (komputer, oprogramowanie)

Brak możliwości (lub duże utrudnienia) przeprowadzenia klienta przez narzędzia wymagające ruchu

Newsletter

Kontakt

Tel: 881 63 00 63

Email:redakcja@encyklopediacoachingu.pl

Back To Top