REKOMENDOWANE PRZEZizba couchingu

Instytut Pedagogiki
Uniwersytetu Wrocławskiegopedagogika
polski english

Success fee

Umowa między Coachem a Sponsorem polegająca na uzależnieniu całości lub części wynagrodzenia za Proces coachingu od końcowych efektów. Jest to praktyka rzadko stosowana i dość ryzykowna z kilku powodów:

  1. Trudno jest wyeliminować niekorzystny wpływ czynników zewnętrznych, które mogą zakłócić realizację celu
  2. Coach ma niewielki wpływ na motywację klienta do realizacji celu
  3. Możliwe jest ukrywanie efektów coachingu w celu uniknięcia wypłaty części wynagrodzenia

W związku z mechanizmem zmiany i osiągania celów w coachingu success fee nie powinno być stosowane w kontraktach coachingowych.

  • Tagi:

« Wszystkie hasła

Copyrights Rafał Nykiel Kontakt ENCYKLOPEDIA COACHINGU redakcja@encyklopediacoachingu.pl 502 43 83 94
facebook