REKOMENDOWANE PRZEZizba couchingu

Instytut Pedagogiki
Uniwersytetu Wrocławskiegopedagogika
polski english

Kreatywność

Zwiększenie kreatywności lub dostęp do tego zasobu może być jednym z celów klienta na Proces Coachingu. Najczęściej związane jest to wtedy z rozwiązywania Problem ów w środowisku pracy.

W nieco innym kontekście możemy uznać, że kreatywność jest procesem, który uruchamia się  na pewnym etapie pracy z coachem.  Kiedy klient ma możliwość poprzyglądania się swojej sytuacji, zasobom, obszarom do rozwoju, Nawykom itd. może pewne rzeczy ponazywać i uporządkować, a także wyciągnąć z tego wnioski, pojawiają się nowe kreatywne pomysły. Najczęściej dotyczą one nowych rozwiązań i działań.

Kreatywność na tym etapie sesji uruchamia się samoistnie i pozwala Coachee na znalezienie i przetestowanie rozwiązań, które nie przyszły by mu do głowy przed sesją. Jest to niezmiernie ważny element każdej sesji, choć najczęściej, w takim kontekście, nie jest to temat poruszany wprost podczas spotkań.

  • Tagi:

« Wszystkie hasła

Copyrights Rafał Nykiel Kontakt ENCYKLOPEDIA COACHINGU redakcja@encyklopediacoachingu.pl 502 43 83 94
facebook